Poezi nga Agim Spahiu.



Qetësohu, shpirti im i trazuar, gëzo, 

lulet të duan, vish rrobën e bardhë e dil 
nëpër ditët gjifryra me prill! 
Asnjë fyerje s'do ta kesh nga lulet. . . 
Qetësohu, tjetër janë lulet! 
Ti dënes e më flet për njerëzit. 
E thamë: njerëzit pa dashje të fyejnë, 
të përqeshin, 
pa dashje edhe të vdesin. . . Qetësohu, 
shpirti im i trazuar, gëzo, bari të do, 
vish rrobën me lule dhe dil 
nëpër ditët gjifryra me prill! 
Asnjë fyerje s'do ta kesh nga bari, 
tjetër, tjetër është bari. . . 
Ti më sheh me sytë e pikëlluar 
e unë hesht prej fjalës që dhëmb: 
- Ende ulërin egërsi e marrëzisë, 
bir i qetësisë si mund të jem?! 

Agim Spahiu, 1989




Comments

Popular posts from this blog

Fraze nga "Tre shoket" e Erih Maria Remark.

Fatos Arapi: “Si s’të desha pak më shumë…”

"ZONJA BOVARI", nga Gustav Flober